Ibuprofen doping?

21jun06

Sinds gisteren ben ik opnieuw met een Ibuprofen behandeling gestart. Reeds drie weken heb ik nu pijn aan mijn rechtervoet en ik heb in die tijd amper gelopen. De radiografie liet niets afwijkend of verontrustend zien. Er is geen sprake van een stressfractuur en hielspoor was al evenmin te bespeuren – gelukkig maar. De pijn zou dus zuiver op een ontsteking tgv overbelasting wijzen, maar zeker is zoiets nooit (misschien moet ik nog om een echografie vragen ter bevestiging). De ontstekingsremmer mag nu zijn werk doen, samen met nog was extra rust.

Stiekem hoop ik deze zondag opnieuw te kunnen lopen, al was het maar 15 minuten en liefst dan nog volledig vrij van pijn. Ondertussen geniet ik wel opnieuw van het zweten op de fiets en heb ik al plannen gemaakt om er opnieuw op uit te trekken in het Hagelandse heuvelland. Samen met de krachttraining moet dit mijn conditie en spiermassa op peil houden, zodat ik niet opnieuw van nul af aan moet beginnen.

4 Responses to “Ibuprofen doping?”

  1. 1 DavidL

    Oef! Hopelijk doen de ontstekingsremmers hun werk en kan je snel weer lopen dan.

  2. 2 Ruthje

    Wel lastig dat ze maar geen oorzaak vinden. Hopelijk is het dan inderdaad een onsteking en kan die nu goed behandeld worden met de ontstekingsremmers. Veel beterschap!

  3. 3 geert

    Die Ibuprofen zal wel degelijk de genzing ondersteunen, maar uiteindelijk is rusten je enige reddingsmiddel. Hopelijk loop je zo snel mogelijk terug rond!

  4. Pretty nice site, wants to see much more on it!d


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

