Fietstocht op zaterdagavond

01Apr06

Vandaag stond opnieuw een fietstraining op het schema. En dit na 3 weken van inactiviteit, omdat ik het loopschema als hoogste prioriteit stel. Maar door de drukke winkelactiviteiten, inclusief het in elkaar steken van een zandbak, werd het algauw 22u00. De vermoeidheid is groot en de ervaring leert me dat het uitstellen een positievere invloed op mijn conditie zal hebben dan de martelaar uit te hangen en alsnog op de fiets te springen (indoor wel te verstaan). Morgen staat trouwens een lange duurloop van 85 minuten op het programma. Rustig starten en me in het tweede deel inhouden zodat ik kan eindigen met reserves, is mijn doel. Vorige week heb ik de laatste 20 minuten van een 75 minuten loop bijna in spurt afgewerkt. Dat heb ik de daarop volgende dagen geweten. Pijn aan het scheenbeen en aan de voet waren mijn beloning.



No Responses Yet to “Fietstocht op zaterdagavond”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

