Zeurende enkel

03Apr06

Een zeurende enkel aan mijn been. Het is eens wat anders dan een zeurend kind aan mijn been. Ik denk dat het terug te brengen is tot een zittend-beroep afwijking in combinatie met het day-after gevoel van het lopen. Gisteren de lange afstand gelopen en vandaag genoodzaakt om de hele dag aan een bureau te zitten. Normaal gezien zwem ik op maandagmiddag altijd een kleine 2 kilometer, maar aangezien het vakantie is, zie ik er tegen op om naar een zwembad vol met spelende kinderen te pendelen (= de hel, maar dan natter). Neen, dan probeer ik woensdag liever wat vroeger op te staan om in de ochtend mijn zwembadbezoek af te leggen. Bijgevolg blijven mijn beenbewegingen vandaag beperkt tot zenuwachtig op en neer wiebelen onder mijn bureau en naar en van mijn werk te pendelen met de wagen. Misschien kan ik dan morgen wat minder vermoeid gaan lopen, er staat een klein uur op het programma.



No Responses Yet to “Zeurende enkel”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

