Goed gevoel

28Apr06

Was het de zon die me al snel het koude ochtendgloren deed vergeten, de Ibuprofen die ik nu al een paar dagen ’s avonds voor het slapen gaan neem, de drank onderweg die ik nu dankzij mijn FuelBelt kan meenemen, de intervaltraining van woensdag, de rustdag gisteren, een goede nachtrust (alhoewel), het vrolijke humeur van mijn meisjes deze morgen? Ik weet het niet, maar wat ik wel weet, is dat ik een enorm relaxerende ochtendloop achter de rug heb. En dat doet goed. Meestal is zo’n grote up de voorbode van een down (ken jezelf), maar liever geniet ik ervan dan al bij voorbaat de pessimist te gaan uithangen.

De liefde is prachtig, de natuur is mooi, de vogeltjes fluiten, de conditie is goed, de gezondheid aan de beterhand en Roos is terug op de radio. Wat heeft een mens meer nodig op gelukkig te zijn.



3 Responses to “Goed gevoel”

  1. Super, blij te horen dat alles terug ok is.

  2. 2 kj

    Het leven behoort tot de optimisten. En wat betreft Roos : da’s idd goed nieuws ! Cheers.

  3. 3 Johnb517

    you use disallowed a designer to make the style? Superb vocation! gedadaecaaaa


Geef een reactie

