Muscle Beach

10Mei06

Vandaag ben ik dan toch opnieuw gestart met de fitness. De oefeningen waarbij ik mijn nek intensiever belast heb ik geschrapt of minder zwaar gemaakt. De buikspieroefeningen op de halve maan lukken nog redelijk goed, maar ik let er extra op dat ik niet op mijn nek trek. Daarnaast doe ik nog oefeningen die het boven- en onderlichaam verstevigen. Krachttraining is een totaal andere sport dan duurlopen en die variatie is altijd welkom. Het enige nadeel is dat je dit niet echt buiten kan beoefenen, tenzij je naar Muscle Beach in Venice trekt natuurlijk (hier nog wat foto’s). En dat blijft toch het aantrekkelijkste aan lopen en fietsen, de buitenlucht. Of het nu warm of koud is, maakt niet uit. Als ik buiten sport is de voldoening van een inspanning achteraf steeds groter dan bij het sporten in een zaal met airconditioning.



One Response to “Muscle Beach”

  1. 1 martine

    Zeker waar, buiten sporten is het heerlijke aan lopen en fietsen!


Geef een reactie

