Hongergevoel

24Mei06

Zo’n rustweek kan dan wel zijn voordelen hebben, maar ik blijf er wel door op mijn honger zitten. Het is nu al meer dan een week geleden sinds mijn laatste lange duurloop. Een paar kortere looptrainingen zaten er wel tussen. Ik mis het wel, om gedurende meer dan 1 uur in een aangename kadans door de streek te lopen. Het is een aparte beleving, die ik pas heb leren appreciëren door het zelf te doen.

Misschien is dat ook meteen de bedoeling van zo’n rustige week, vlak voor een wedstrijd. Rust is niet enkel goed om het lichaam in goede vorm te krijgen, maar tegelijk kweek je een verlangen naar zo’n nieuwe lange duurloop. Het hongergevoel aanwakkeren als het ware. Bij mij lukt het althans.

Morgen begeef ik me toch nog eens op de baan om tijdens een korte training de benen te strekken. Het zal moeilijk zijn om me in te houden. Daarnaast heb ik deze week nog gezwommen en een paar bezoeken gebracht aan de fitness. Al bij al toch niet helemaal stil gezeten.



No Responses Yet to “Hongergevoel”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

