Mijn oude sportschoenen

01Jun06

We zijn weer een paar dagen verder, de stramme spieren van maandag waren snel vergeten. Woensdag met volle moed in de fitness opnieuw aan de slag gegaan. Ik dacht te starten met een rustige korte loop op de loopband, maar ik had mijn loopschoenen vergeten. Dan maar met mijn oude sportschoenen en dat had ik beter niet gedaan. Na 10 minuten kreeg ik pijn aan de buitenkant (onderaan) van mijn rechtervoet. Een tijd geleden heb ik dezelfde blessure aan mijn linkervoet gehad. Stom van mij, om mijn loopschoenen met extra steunzool te vergeten. Heel de dag de pijn verbeten en ’s avonds meteen een coldpack erop. De geplande training van vandaag is voor onbepaalde tijd verplaatst, maar ik heb het gevoel dat er al snel beterschap in komt. Dus ik hoop in het weekend opnieuw de loopband op te kunnen voor een korte loopsessie.

Anderzijds kijk ik ook wel uit naar wat alternatieve trainingen. Vandaag ben ik opnieuw gaan zwemmen en van de krachttraining hoop ik binnenkort ook wat meer resultaat te zien. En, ik mis het fietsen enorm hard. Tijd dus om de mountainbike eerstdaags in orde te maken en er op uit te trekken. Alles ligt er lekker modderig bij. Ik kijk er al eigenlijk al naar uit om me weer eens goed vuil te maken.



One Response to “Mijn oude sportschoenen”

  1. 1 DavidL

    Bij mij is het MTB’en ook al tijdje geleden en ik begin dat eigenlijk ook wat te missen. Dat verschuift steeds meer naar de achtergrond met alle tijd die in het lopen gaat…


Geef een reactie

