Weer maar eens testen

29Jun06

Morgen is het weer maar eens d-day, want dan volgt de nieuwe test. Dinsdag heb ik gedurende 5 minuten gelopen op de loopband, zonder noemenswaardige pijn. Vrijdag zal ik dit nogmaals herhalen en als de pijn dan wegblijft, gaat het licht op oranje om stilaan verder op te bouwen. Eerst ga ik wel nog eens langs bij de dokter om na te vragen hoe lang ik die Ibuprofen nog mag/moet blijven slikken, want mijn maag geraakt hier grondig van overhoop.

Heel graag wil ik me een van de komende dagen hard in het zweet lopen om dan voldaan en languit in het gras te gaan liggen, onder de schaduw van een boom, met een verfrissend drankje!



2 Responses to “Weer maar eens testen”

  1. 1 geert

    Ook al moest het ‘in het zweet lopen’ niet lukken, laat je niet afbrengen van het ‘in het gras liggen met een verfrissend drankje’. Anyway, ik duim voor een groen (oranje is zo mijn kleur niet) licht!

  2. 2 DavidL

    Ik hoop dat alles goed loopt🙂


Geef een reactie

