Licht positief

03Jul06

De eerste tests zijn licht positief, maar de euforie blijft voorlopig uit. Ik blijf een licht gezeur aan mijn voet voelen. Ondertussen ben ik gestopt met de Ibuprofen – bestaan er dopingcontroles op recreatieniveau🙂 – alvorens ik ook nog met een maagzweer zit. Vrijdag heb ik 7,5 minuut op de loopband gelopen en zondag 15 minuten op de weg, in de hitte. Zondag heb ik meteen na aankomst preventief een coldpack onder de voet gelegd.

Leuk was ook de eerste maal sinds lang op de fiets. Zaterdag heb ik 50 kilometer afgelegd, en de conditie zit nog steeds redelijk goed. De hellingen zijn altijd een beetje afzien, zeker met zo’n hitte. Ik ga proberen om de afstand op te bouwen naar 65-75 kilometer aan een gemiddelde van 27 km/uur. Als ik in de toekomst het fietsen kan blijven combineren met het lopen en fitnessen (en eenmaal per week eventueel zwemmen), dan ben ik een gelukkig mens (nu ook hoor, maar toch nog steeds gefrustreerd over de voetblessure).



No Responses Yet to “Licht positief”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

