Van nul herbeginnen

09Jul06

Het lijkt wel of ik van nul moet herbeginnen. De eerste looptrainingen die ik nu doe, gaan over korte afstanden aan een rustig tempo. Maar ik voel zo al dat ik niet meer moet proberen. Geen lange afstanden van 12, 15 of 20 km, maar korte lopen van maximum 45 minuten. Mijn loopconditie is er grondig op achteruit gegaan. Het gebrek aan uithouding en een hogere gemiddelde hartslag dan normaal zijn het bewijs ervan.

Maar geen getreur, ik mag al blij zijn dat ik terug kan lopen. Ik ben er ook van overtuigd dat ik veel sneller de loopconditie van vroeger kan en zal terugvinden. Ik maak eerstdaags werk van een nieuw loopschema voor de eerstkomende weken, zodat ik tegen eind september opnieuw een wedstrijd kan lopen. Avanti!



No Responses Yet to “Van nul herbeginnen”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

