Na de voet nu ook de nek

28Jul06

Door het voorbije weekend heel intensief met handenarbeid bezig te zijn, heb ik ontdekt wat misschien nog belastender is voor het lichaam dan sporten. Sinds het voorbije weekend ben ik tevens gezegend met een ontzettend pijnlijke rug/nek, naast de heropleving van de voetblessure. Het mirakel wil dat ik nog bijna al mijn fitnessoefeningen kan uitvoeren zonder al te veel pijn, enkel bij bepaalde bewegingen als ik op mijn werk op een stoel zit, zijn pijnlijk. Het dilemma om opnieuw met ontstekingsremmers te starten is groot. Het zou al de derde keer in 3 maand zijn, en dat is vermoedelijk een beetje teveel.

Gelukkig heb ik volgende week een afspraak gepland bij een kinesist, om naar mijn voet te kijken en een eventuele alternatieve behandeling van de voet te bekijken – ultrasoon kwam reeds ter sprake. Die kan dan meteen ook naar mijn rug/nek kijken, want daar is al evengoed werk aan.



No Responses Yet to “Na de voet nu ook de nek”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

