Beterschap

11Jan07

Ik ben terug. Nog niet ‘in full force’, maar toch voldoende om het hoofd boven water te houden. Het leek de voorbije 2 jaar wel of ik constant stond te dweilen met de kraan open, er kwam maar geen einde aan de miserie. Daarom zat ik er 2 maand geleden even volledig door. Maar we houden het hoofd hoog en de borst vooruit, net zoals de meisjes van K3. Er is heel wat gebeurd in die tijd, ook op het gebied van het lopen. Niets spectaculairs, zelfs geen zware blessures, hetgeen op zich al een mirakel is. Maar hierover later meer.



2 Responses to “Beterschap”

  1. welkom terug!

  2. Hoi Koen, ik heb nog niet zo veel verstand van het lopen maar 1 ding is mij duidelijk. Lopen als K3 moet iets goed doen met het lijf😉 Trouwens wat heb jij een mooi weblog zeg. Je muziek op de ‘over’ pagina kan ik ook erg waarderen.


Geef een reactie

