Snip

03Feb07

Ik ben verkouden, en nog geen klein beetje ook. Zwaar verstopte sinussen en een gevulde snotkop. De hartslag draait constant in overdrive (inclusief die lastige overslagen), dus mijn gezond verstand zegt me te rusten. Na de nodige verdoving, kan ik wel een wandeling aan, zodat ik toch niet helemaal stil zit. Dit is dus duidelijk het gevolg van oververmoeidheid, waardoor je sneller het slachtoffer kan worden van dergelijke virussen. Ik had het al voorspeld maar bleef koppig doorgaan. Het enige voordeel is dat mijn hielen nu goed kunnen genezen van die blaren.

Het zonnetje schijnt heerlijk deze morgen. Ik wil niets liever dan de loopschoenen aantrekken en lekker lang te genieten van die zon. Het zal voor een ander keertje zijn. Vermits ik me tot mijn grote spijt niet meer aan een deftige winter verwacht, ben ik al blij dat de zon schijnt, ipv een winderige regendag.



One Response to “Snip”

  1. Beterschap toegewenst, dat lopen komt wel weer!

    Groeten Geert


Geef een reactie

