Algemene malaise

19Feb07

De maand februari is voor mij sowieso al een rotmaand. Geen enkele keer heb ik met een goed gevoel gelopen. Een druk werkschema, ziekte en een heelkundige ingreep hebben het beetje regelmaat in mijn duurlopen helemaal doen verdwijnen. Met als gevolg hoge hartslagen en bijkomende vermoeidheid. Ik werk best een nieuw en rustiger schema uit om een nieuwe start te nemen, om alsnog goed voorbereid aan de start van de 20 km te komen. Dan zie ik nog wel of ik in het najaar nog een eerste echte wedstrijd probeer te lopen of het gewoon hou op blessurevrij lopen – mijn enige echte doelstelling in 2007.



One Response to “Algemene malaise”

  1. beginnen met blessurevrij te lopen is alvast een heel doel op zich!


Geef een reactie

