Compeed

14Mrt07

Had ik maar een sponsor. En als die sponsor dan nog eens Compeed kon zijn, dan was ik helemaal blij. De blaren aan mijn hielen geraken maar niet voldoende geheeld. Door die steunzolen zitten mijn hielen waarschijnlijk net iets te hoog in mijn schoenen. En in combinatie met onvoldoende zachte sokken, resulteert dit in teveel frictie op die gevoelige plaats. Tja, voorlopig zit er niets anders op dan langdurig Compeed pleisters op de blaren te gebruiken.

Ik moet dringend op zoek naar nieuwe schoenen, mijn paar is tot op de draad versleten. Al moet ik zeggen dat de zool nog steeds voldoende steun biedt en er ook nog weinig slijtage is te zien. Maar de bekleding is helemaal stuk, mijn tenen steken er bijna door. Bij het kiezen van nieuwe loopschoenen zal ik dus extra aandacht besteden aan de pasvorm, in het bijzonder de positie van de steunzool en het contactvlak van de hiel met de achterkant van de schoen.



No Responses Yet to “Compeed”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

