’s avonds lopen

28Mrt07

Ik loop niet alleen graag ’s morgens vroeg, maar ook ’s avonds. Ik kan het lopen steeds moeilijker overdag in mijn werkschema inpassen en ben noodgedwongen uit aan het wijken naar avondtrainingen. Op zich niet erg. Vooral als het zacht weer is, kan ik hier enorm van genieten. Het enige nadeel is dat je na een zware werkdag al behoorlijk moe kan zijn alvorens je aan de training begint. En dan is er nog de kwestie van het eten. Ik eet best geen avondmaaltijd of beperk me noodgedwongen tot een enkele boterham, als ik niet met een zware maag wil lopen.

Ik kijk nu al uit naar die aangename zomeravonden. Dan start ik in de schemering nog een lange duurloop en achteraf nog wat lekker te relaxen op het terras, terwijl ik naar de sterren kijk en geniet van een lekker biertje. Dat biertje is gewoon een kwestie van de energiereserves terug aan te vullen natuurlijk.



No Responses Yet to “’s avonds lopen”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

