Vermoeidheid en lage hartslag

01Mei07

De voorbije weken zijn weer ontzettend druk geweest. De laatste dagen ben ik constant in de weer en kan ik zelfs moeilijk tijd vinden om te gaan lopen. De nachten zijn dan ook veel te kort. En zoals gewoonlijk begint dit ook weer op conditioneel gebied zijn tol te eisen. Deze ochtend ben ik gaan lopen, na weer een veel te korte nacht. Mijn benen voelden nog loodzwaar aan en de hartslag bleef ongeveer 10 slagen onder mijn normale hartslag. Heel bizar, ik voelde mij alsof ik veel te diep aan het gaan was, maar mijn hartslag bleef laag. Dit heb ik in het verleden nog al meegemaakt en het wijst overduidelijk op oververmoeidheid al dan niet in combinatie met een beginnende ziekte. Wat later op de dag begonnen de klieren in mijn keel pijn te doen, een volgend duidelijk signaal dat zegt om het wat rustiger aan te doen.

Dadelijk duik ik dus onverwijld mijn bed in. Ik hoop er morgenochtend als een herrezen man opnieuw uit te komen, maar ik vrees dat het allemaal zo geen vaart zal lopen, spijtig.



2 Responses to “Vermoeidheid en lage hartslag”

  1. 1 geert

    een lage hartslag is niet alleen een teken van een puike conditie maar kan ook een sluimerende overtraining aanduiden. Goed opletten dus!

  2. Hey there this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs use
    WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    I’m starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!


Geef een reactie

