Rustige week, toch vermoeidheid

24Mei07

De 20 km test verliep redelijk vlot, niet 100% maar voor een training op een nuchtere maag viel dat zeker goed mee. En ook al zijn de laatste 10 dagen voor de 20 km van Brussel iets minder intensief, toch verwacht ik niet super te zijn zondag. De reden is wederom vermoeidheid. De dagen en nachten zijn lang en bevatten zelden rustperiodes. En dat begint te wegen, gezwollen klieren, vermoeide ogen, vermoeide/zware benen bij de enkele korte loopsessies die ik momenteel nog doe. Normaal heb ik gepland om vanaf donderdag op tijd in bed te liggen en voldoende te rusten. Ook zou ik mijn voedingsgedrag wat moeten aanpassen. We zien achteraf wel of dat allemaal lukt. Ik heb geen speciaal hoge verwachtingen, ik wil er zondag voornamelijk van kunnen genieten. Ik wil me zeker niet teveel haasten omdat ik later die dag nog moet werken of vergaderen. Neen, zondag is een rustdag, waarop ik een duurloop doe van 20 km in een gezellige sfeer.



No Responses Yet to “Rustige week, toch vermoeidheid”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

