0 km

18Jun07

0 km is het aantal gelopen kilometers in de voorbije week. Door de grote drukte – dagen van 20 uur werken – de korte slaap en de grote vermoeidheid achteraf, heb ik er absoluut voor gekozen om niet te sporten. Morgen begin ik er opnieuw aan, met een korte training ’s ochtends. Een half uurtje in rustig tempo moet me aangeven of ik al voldoende ben gerecupereerd van de hectische voorbije week. Een nieuw schema heb ik nog niet opgesteld, maar daar is geen haast voor. Om te beginnen wil ik opnieuw een regelmaat inbouwen van 3 loopsessies per week.



One Response to “0 km”

  1. 1 geert

    met zulk regime kan je dan ook beter niet trainen: ’t zou meer kwaad dan goed doen!!


Geef een reactie

