Veel minder intensief

14Sep07

Weinig nieuws vanop het loopfront. Ik loop nog steeds, maar niet intensief. Mijn doel is per week minstens 3 keer een half uur de baan op te gaan. Zelfs dat, is al een hele uitdaging op zich. Daarnaast probeer ik toch nog zo actief mogelijk door het leven te gaan, inclusief een maal zwemmen in de week. Nakende gezinsuitbreiding en de hoge – maar enorm uitdagende – werkdruk zijn de oorzaak van dit alles. Spijtig genoeg ben ik in de drukte ook een beetje de discipline kwijtgespeeld om voldoende gezonde maaltijden tot mij te nemen.

In de toekomst plan ik de loop-activiteiten terug op te schroeven, maar nu zijn er even andere prioriteiten. Het leven kent zo zijn wendingen, maar deze zijn positief en kan ik best de baas.



No Responses Yet to “Veel minder intensief”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

